torsdag

Oj, nu har jag inte skrivit på väldigt länge känns det som!
Har haft fullt upp i veckan och jobbat både i tisdags och igår.

Ikväll så har jag varit på stan med mamma på tjejkvällen. Köpte två tröjor, två sjalar, en hårtork och en börs. OCH världens sötaste mössa. Jag älskar den :D
De tre sista sakerna fick jag av mammsen :) hon köpte sig en jacka.
Det var grymt mycket folk på stan, det var faktiskt jobbigt, särskilt när man skulle stå i kö :P hehe.

Sen var det lite pinsamt då dom på Vero Moda glömt att ta bort larmet på min tröja, och det inte pep då jag gick därifrån. Men när jag gick på andra affärer pep det. Haha :D gick tillbaka sen så hon tog bort den. Men jag var visst inte ensam om att ha råkat ut för det :)

Imorgon så ska jag rosanna och emelie kanske ut. Men jag funderar fortfarande på det :) hade varit mysigt att bara vara hemma med jonte också.

Kommentarer
Emelie

DU SKA FESTA ANNA! Har jag ju sagt!! :D



Blogg: http://emeliegranqvist.blogspot.com
2008-09-26 @ 11:09:09




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback