tisdag

Alltså, dexter igår!! fan va spännandeeeeeeeee! :D längtar till nästa avsnitt <3


Hade två lektioner idag, med två och en halv timmes mellanrum. Ganska så drygt vill jag lova. Började med psykologi, och det var dyngtråkigt! Jag hoppas verkligen att det blir roligare sen, annars byter jag nog :P ovärt att ta en kurs som man inte gillar. Sen foto, som inte heller var så supervärt.

Nu sitter jag här hemma med en söndrig och ond hals och har nyss lagat mat.
Couscous med majs, sockerärtor och kyckling. Helt okej då det tog fem min att göra :P

Och imorgon är vi lediga! Grymt skönt. Då slipper jag ringa och sjukanmäla mig och få frånvaro :) Nu ska jag göra en kopp te, (för tusende gången :P), och lägga mig under massa filtar och se på tv.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback