Måndag

Det var grymt läskigt på sjukhuset. Läkarn ba; nä men du, jag tror du är gravid. Bäst vi tar ett test. haha HJÄLP liksom. Självklart var jag ju inte det, men gud vad orolig jag hann bli innan jag fick veta svaret, haha. Fyfan ;D
Fick ta nåt blodprov och sådär också, där det visade att värdena var bra.
Jag vill verkligen bli blodgivare, ska följa med pappa nästa gång han ska dit och ge blod, så jag kan få anmäla mig eller vad man säger. Anledningen till det är mest bara för att jag inte tycker det gör ont med sprutor. Så varför inte? :)

Men i alla fall, det var inget fel på mig. Eller, jag är inte sjuk i alla fall. Mina axlar är jättespända, vilket resulterar i att några nerver i nacken, som har att göra med balansen, blir tokiga. Därmed yrseln, och när man har dåligt balanssinne mår man illa. Och dom där nerverna var kopplade så att man får ont i tinningarna också, vilket jag haft. Känns bra att det inte var nåt allvarligt :D nu ska jag bara motionera mer så spänningen släpper + massage. tjoho.


Och nyss kollade jag och jonte på nån b-film han hyrt, och tyckte var skitbra. Hehe, ganska medeldålig om man frågar mig ;) Och ikväll är det Dexter och jag är lycklig! haha

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback