torsdag

Den här dagen har inte riktigt gått som jag ville.. Började med att jag försov mig och fick skynda skynda till bussen. När jag är på väg kommer jag på att jag glömt min nyckel. Och minneskortet med bilderna från igår hade jag inte heller med mig. Bilderna skulle in idag. MEN jag hade ju glömt minneskortet hemma så jag kunde inte skicka dom tidigare än typ 5. Och kl 4 så skulle min boss fara till sthlm. AH.
Och jonte kunde inte skjutsa hem mig för han hade inte bilen. Så tommy (bossen) fick komma och hämta mig och köra mig till nola så jag kunde få nyckeln av bror min, och sen hem till mig för att hämta minneskortet och sen skjutsa mig till skolan. Och på det hela så sög bilderna (jag är nämligen fruktansvärt dålig på att fota i mörker). Sååå.. vi beslutade att inte använda bilderna ^^, TOPPEN. hahaha

PLUS att en vän var väldigt ledsen idag, och jag menar, det är ju aldrig roligt. Och så skulle jag och emelie göra två affischer till en slek man. Och nja, det gick väl inte super heller direkt. Usch vilken dag! 

Det enda som var bra var körlektionen. I rokk. Skoja :) Men det gick faktiskt väldigt bra, hehe.

Kommentarer
Sofia

Hoho! Skulle bara skriva att jag spanat in din blogg ;D



Blogg: http://sofiathomasson.blogspot.com
2008-10-24 @ 18:57:07




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback