onsdag

Okej, klippte mig idag, och är väldigt nöjd än så länge :) Hoppas den känslan håller i sig, hehe. Sen så var det ju skolfoto idag....... haha. fail :D:D::D nä men, vissa var ju väldigt spexiga i alla fall. Inte jag dock, jag körde ett fult smile istället ;=)
Seeeeeeen så vare möte på öa, och vi var tre pers först, heheh. Men sen kom två till så.. vi kom fram till ganska mycket så det känns bra. Sen for jag hem och käkade blodpudding och sen till Micke och åt smörgåstårta och gosaker och mysade med bäbisarna :))

Sen körde jag hem - mörkerkörning. Det gick kung. Körlektion imorrn då. Bäst jag går och lägger mig snart så jag orkar upp imorrn. Och om nån tycker jag skriv lite kosntigt äre för att ja är skittrötttttttttt :::::::::::::P nä mend.. ska sova

Ciao bellas

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback