måndag

Åh, vad jag är trött idag. Hade svårt att sova inatt, tänkte så mycket på psykologiprovet. Det var så länge sen jag hade prov och kände den här stressen. Jag har alltid lite småpanik inför ett prov, även om jag vet att jag kan det rätt okej. Men det är en sak som jag inte pluggat på än, men jag hoppas att den inte kommer, för den fanns inte med i häftet. Har i alla fall pluggat som ett svin nu på morgonen :)

Var upptagen med en annan sak också som gjorde att jag kom sent till idrotten. Och när jag kommer dit står det en lapp om att vi ska vara på skyttis. Orkade inte gå dit, för klassen var nog redan uppe i skogen (vi hade visst friluftsliv). Så nu sitter jag här och har lite dåligt samvete över mig själv att jag missade lektionen. Men det är sånt som händer!

Ska plugga lite teori nu :)

Kommentarer
Lovisa

mm :/ dte är jobbigt, man känner sig tom än fast att huvudet är fullt av tankar.. :/



Blogg: http://viewsoflife.blogg.se/
2008-10-06 @ 12:00:58




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback