måndag

Helgen har varit riktigt mysig. Bara varit med jonte och familjen :) Igår så for han och jag till bruksgodset  i Banafjäl och fikade. Det var JÄTTEGOTT, och så fanns det ju jättemycket kakor att välja mellan! Ca 30 sorter tror jag. Kakorna kostade 6 kr medans typ kladdkaka & sånt kostade 16. Dåligt billigt!! :D haha. Det är verkligen supermysigt där förresten, och jag rekommenderar ALLA att fara dit någon gång :)

Idag så hade vi styrketräning på idrotten, det var väldigt jobbigt eftersom jag är så otränad, men det var samtidigt väldigt kul. Efter det så skulle jag och sofia jobba. Vi skulle intervjua lite butiker och så, och det gick bara bra. Sen var jag så less att jag inte orkade fara på psykologin. Åh, så dumt, jag vet.. Men jag har sovit så lite inatt så ja, jag var bara supertrött.

Sen for jag och jonte och handlade lite mat, sen skjutsade han hem mig och for iväg och repade, tror jag ;) jag har bara legat framför teven sen dess + lagat mat. Jag ska nog sova om någon timme känner jag. hehe.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback