måndag

Åh, Hellacopters igår var så jävla underbart!!!!!!!! Grymt roligt och dom var så sjukt bra. Åh. Hoppas dom drar en reunion om några år.

Men i alla fall, grymt rolig konsert. Min tröja var inte torr på en enda fläck när den var över. Haha:D både av vatten och svett. Hur som helst stank den ;) Var med i moshpiten också. Det var svinkul! Jag brukar mest bara stå längst fram. Men det var nog roligare att vara mitt i smeten :)

Blev så jävla less på en brud också. Jag stod längst fram. Sen så höll hon sin arm bredvid mig på staketet, även fast hon stod bakom mig (varför då liksom!?). Sen kom det världens tryck från mitten och så tryckte hennes arm in i min lunga så det gjorde svinont. Jag bad hon att släppa och sa att det gjorde ont, men då bara flyttade hon undan handen lite åt sidan. Som om det skulle hjälpa eller vadå?
Jag blev skitarg, och ja.. hon fick skylla sig själv.

Men hur som helst var det en kul kväll. Mitt knä gör ont så fort jag går, men äre mosh så äre:)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback