lördag

Supermysigt igår med älsklingen :) Vi kollade på Blades of glory och åt godis. Jag älskar att bara vara med dig jonathan, du är bäst!!!

Idag så for vi på bruksgodset i banafjäl och tänkte fika, men det var stängt. Det var synd. Men vi kanske ska fara dit imorrn istället, då det är nånting som heter "Evas kakfrossa", haha låter riktigt nice i alla fall ;)
Sen så har vi varit och handlat lite och så, och nu är vi hemma hos mig. Vet inte riktigt vad vi ska göra ikväll. Bara mysa hoppas jag :) Jonte vill dock in på framnäs en sväng, så vi får väl se.


Förresten, någonting som jag tycker är så himla tragiskt är människor som är fulla mitt på ljusa dagen. När vi gick på stan kom det en polis som höll i en väldigt berusad man, +50 eller nåt. Gud vad hemskt. Tycker så synd om sånna som hamnat så snett. Sen var vi upp på varvsberget en sväng och satt där ute och pratade och så. Och då kom det ett par med massa hundar. Då började mannen där dricka en 7.0:a. Väldigt tragiskt tycker jag i alla fall :/

Kommentarer
nattanorberg

jag håller med! idag var jag och christofer å fikade på waynes å då såg jag massa gubbar sitta på en parkbänk där ute på torget varav en av dom bjöd på "saft" ur sin 7a. tycker det är så obehagligt att se.



2008-10-18 @ 20:02:40




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback