fredag

Igår var jag sådär bitter igen. Eller inte när jag var på skolan, då var allt bra. Men så fort jag kom hem blev jag jätteirriterad på allt, och sen blev jag typ ledsen. Jävla skit, varför då liksom? Helt knäppt. Höstdepression som smyger sig på kanske? Hoppas inte!

Jobbade väldigt flitigt igår, med UF-företaget. Idag har det varit lite segare.. men men. Man kan ju inte vara på topp jämt ;) Har i alla fall börjat med framsidan och lite annat. Och ikväll har jonte spelning, och vi ska försöka smita in gratis. Hoppas det går :) det är ju så himla dyrt liksom. Och sen kanske vi drar och sätter oss på framnäs och chillar. I alla fall jag och rosanna. Sen kommer väl kanske jonte m fl :) Jag hoppas på en rolig kväll!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback