onsdag

Två alvedon och en postafen fick mig att klara dagen :) 
Jag orkar dock inte gå på öa:s fotografering senare idag.
För jag börjar känna nu hur jag börjar bli yr.
Men jag får väl fotas nån annan dag istället antar jag.




Förresten, är det bara jag som irriterar mig lite smått på nya fjortishänget? När man slutar skolan och går ner på stan står ju verkligen FULLT med fjortisar utanför gallerian "magasinet" och röker och är allmänt jättecoola i sina mysbyxor. Hur kul kan det vara att stå där utanför med alkisarna och frysa? Don't get it. Varför inte bara gå hem till nån och snacka, istället för att stå där, ser ju så himla töntigt ut. Visst får man väl vara vars man vill... men ändå. Jag skulle skämmas ihjäl om jag var 15 och stod utanför åhlens och rökte med mina jättecoola kompisar :P

Kommentarer
Lovisa

ja, jag håller verkligen med dig, jag skulle också tycka att det var jätte pinsamt att stå utan för "magasinet" om jag var femton år. och dessutom stå där och röka, jag har sett dom flera gånger, och jag förstår verkligen inte hur dom tänker.. det är dö töntigt tycker jag !



vad tyckte du om föreläsningen idag? :)



Blogg: http://viewsoflife.blogg.se/
2008-11-13 @ 11:54:10




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback