ingen ork

Just nu känns allt så hopplöst. Jag orkar inte med skolan, och jag orkar verkligen inte kämpa för betygen jag stävar efter. Åh, GE MIG LITE ENERGI NÅN!
Nä, men det är väl bara att härda.. längtar som tusan till jullovet i alla fall.

Har varit sjuk igår och idag förresten, eller sjuk vet jag väl inte om man kan kalla det, men jäkligt hängig har jag varit i alla fall + en elak huvudvärk.
Men imorrn då jäklar ska jag till skolan. 






Gjorde förresten världens godaste chai idag. Åh, jättekryddig var den :)
Chai-te går att köpa på lösvikt på kvantum, stora hemköpt och coop, tror jag. 
Om man gillar chai så borde man prova det.
Men det tar några försök innan man lyckas göra den riktigt god.



Chai-te + socker + skummad mjölk + kanel och kardemumma på toppen = Chai latte! ASGOTT :D


Kommentarer
Mikaela

åh måste prova. älskar chai! :D



Blogg: http://mrietz.blogg.se/
2008-12-03 @ 17:01:07




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback