bra helg!

Den här helgen har faktiskt varit grymt bra :)
For ju inte på 200-dagars, eftersom jag inte köpt någon biljett, och så gillade jag inte temat så värst heller.
Nä, istället så följde jag med Sofia till en tjej, Viktoria på förferre. En tjej som hette Malin var också där. Väldigt trevligt var det, och så lärde jag mig TVÅ nya ölspel! ;D
Senare drog vi vidare till en fest där det var några kanadensare, sjukt kul faktiskt.
Och väldigt roligt att prata lite engelska.

Igår så hyrde jag, jonte och rosanna film och köpte massa chips och grejjer :) Sjukt mysigt! Vi såg alvin och gänget (jag älskar ju som sagt barnfilmer). DEN VAR GRYM!!! Alltså helt seriöst, den var jättebra, så jag rekomenderar den, även till dom som inte är lika förtjust i barnfilmer som jag ;)

Här är Theodore från filmen. Så himla söt! :)




Sen idag så har jag och jonte varit till stan och köpte lite fler julklappar.
Jag har bara två kvar nu! Det känns bra ;)

Kommentarer
emma

JAG ÄLSKAR ALVIN OCH GÄNGET! :D sjukt söta ekorrar!!



Blogg: http://emmastman.blogg.se/
2008-12-02 @ 10:13:22
Mikaela

åh den filmen är så söt!! :)



Blogg: http://mrietz.blogg.se/
2008-12-03 @ 16:59:41




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback