It takes a fool to remain sane

Idag  så har jag varit på stan med pappsen, vi köpte mors-dags-presenter. Riktigt bra sådana :) Och så gic vi på waynes och drack bär-smoothies, skitgott!! :D
Sen for vi hem och chillade, jag städade rummet osv. Sen for hela familjen på max och käkade och sen så for jag och övningskörd en sväng. Men det var lite nervöst då hela familjen var med :/ fast det gick bra ändå.

Och så har jag syndat. Jag har köpt flaskvatten. Jag skäms. Men jag tyckte att flaskan var så fin! Och jag tänker ha den som vattenflaska, så jag kommer ju fylla på den. Det är ju miljövänligt. Vi säger så! :)

Nu så är jontis här och han, jag och johan spelar mario kart och äter popcorn! Härligt, härligt.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback