it's a beautiful day

Den här dagen har varit helt okej, till och med väldigt bra skulle jag vilja säga.
Började med brännboll vid villakiosken med alla andra mediaklasser. Vi kom tvåa. Haha hade inte förväntat att vi skulle vinna mot ettorna direkt (sportnördar). Vi - vanliga nördar :)
Efter det så hade vi betygssnack för tala&presentera då det visade sig att jag har mvg!!!!!!!!!!!!! LYCKA  ÅH ÅH ÅH :D haha. Så som jag kämpat för det betyget. Känns grymt bra! 
Sen så köptes det glass, mumsigt värre! Och så fick vi veta att vi inte skulle ha nån avslutning på torsdag. Alltså har jag sommarlov nu. Känns konstigt :)


Anyway, sen drog vi upp till skolan, jag hämtade mina grejer från skåpet och dom andra spelade quake, gjorde restuppgifter etc. Efter det så gick jag, jonte och emma ner på stan. Trevligt att prata lite med henne :) Så följde jag henne till banken och sen gick vi till gallerian där jag hittade rosanna. Vi två tog med oss jonte ner till hamnparken där vi satt och njöt och pratade i solen. Jättemysigt var det! :D 

Sen när jag klev av bussen hemma så stod jonas och jocke på andra sidan vägen och käkade glass. Så jag stannade till och pratade med dom i sisådär en timme. Roligt att snacka med dom, det är ju inte så ofta vi träffas nu förtin :P

Sen har jag färgat ögonbrynen och ätit veg-wok :D :D
BRA DAG :)


Kommentarer
emma

Ja, det var trevligt att prata med dig med, vi får hitta på nåt i sommar helt klart:)



2008-06-03 @ 22:06:37




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback