tack!

Igår så var det visst "familjedag" (-pappa då).
Vi drog ut till Banafjäl och tog oss en macka på bruksgodset, som för övrigt är världens mysigaste fik. Där satt vi i solen några timmar och filosoferade om vad som kommer hända i livet sen, vad man ska göra, vad/vars man ska plugga. Jag har ingen aning. Göteborg lockar dock.


Och sen kom vi in på semestrar vi gjort genom åren, och då kände jag mig väldigt glad över att jag har så bra föräldrar. Det är inte många som fått uppleva det jag och johan gjort. Visst, vi har bara varit utomlands en gång. Eller ja, danmark med då. Men vi har fått se praktiskt taget hela sverige och upplevt en massa saker som jag vet att många inte har. Varje sommar sedan vi var små har det varit camping hit och dit, lite överallt. Tält, husvagn, vandrarhem, stugbyar och hotell. Det är få ställen som vi inte varit på, haha. Väldigt kul att tänka tillbaka på allt man varit med om. Tack mamma och pappa! :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback