No more Mr. nice guy

Veckan har varit helt okej, typ målade lite o början av den och tog det chill. Jag och jonte firade 2 år i onsdags, så vi lyxade riktigt ordentligt. Vi drog och käkade på o'learys (åh så gott så man kan dö!) och myste. Sen så gick vi och kollade på Prins Caspian på bio. Skitmysigt! Och filmen var jättebra :)
Igår så drog jag och mamma ner och skulle hämta pappsen i sundsvall, så vi passade på att shoppa lite också! ;) såklart. Jag köpte/fick en klänning, blus, kavaj, t-shirt, armband, skor och en ny kompaktkamera. Kameran var en tidig födelsedagspresent. Den är typ skitdålig, men den är tänkt som partykamera så :P (kostade 700 XD).
Sen när jag kom hem insåg jag att min gamla kompaktkamera börjat funka igen :S haha den har inte funkat på ett halvår, men nu när jag fått en ny så jävlar kan den börja funka ;D hehe, men den är fortfarande lite glapp. Men då har jag tre digitalkameror nu. Wei!

Tänkte inte fara på alice cooper egentligen, men johan ville gå så pappa köpte biljetter åt mig och han. Men sen när vi kommer hem med biljetterna ska han tydligen gå med Daniel. Jävla unge.
Så jag for in senare eftersom jag inte kände för att de de två första förbanden. Gick upp och satte mig på sittplats med jonte och hans pappa. Det var en helt okej spelning, både av Thin lizzy och Alice cooper. Men det hade nog varit mycket roligare om man stod framme vid scen men. Mannen jag var med var lite bitter och ville inte det :P hehe.
Och jag måste säga att trummisen i thin lizzy är överskattad. Öa skrev nåt i stil med att bättre trummis än honom kommer aldrig komma till ö-vik. Alltså seriöst. Vi satt och skrattade åt han solo. Men visst :P

Nu ska jag gå ut och sätta mig i solen och lyssna på min ljudbok! :) (mia törnblom - självkänsla nu).
hejhej!

Kommentarer
Emelie

åh, jag har läst självkänsla nu, vad tycker du om den? Dock har jag inte tagit mig i kragen och börjat följa hennes råd i praktiken, även fast jag skulle behöva :) puss!



Blogg: http://emeliegranqvist.blogspot.com
2008-08-03 @ 18:19:45
Anna

jag tycker den är jättebra faktiskt! :)) fan vi måste ju träffas nån gång, vi skulle ju göra det i sommar XD haha, typiskt!



Blogg: http://blackwell.blogg.se/
2008-08-03 @ 18:54:44




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback