en händig kvinna

Idag känner jag mig duktig!
Jag vaknade kl 11, eller egentligen 7.20 då jonte skulle till jobbet, men somnade efter en timma. Och då gick jag ut på morgonprommis, och lyckades dra med mig mamma till och med! Var ute och gick i en trekvart sådär, och sen gick vi hem och åt makrill-mackor :D gött.
Efter det så fixade jag till en gammal träbänk vi har, skrapade loss lite mossa och sedan tog jag och slipade den med slipmaskin så den blev len och fin! ;) Så nu har den gått från grå/grön-aktig till en fin brunfärg.
Och alldeles nyss så var jag ute och gick i en och en halv timma.
Och så har jag bakat en hallon/blåbär-paj (en "nyttig") som jag tänkte äta nu :)


Imorgon så ska jag till stan och handla färg, så att bänken ska bli dalablå och så tänkte jag måla den om det inte regnar. Och så ska jag slipa altan-räcket :)

puss!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback