don't stop me now

Har varit i skede i helgen, lördag + söndag. Kul att få träffa fanny :) och jonte med förstås!
En riktig myshelg :) och så kanske kanske kanskeee att fanny ska på yran. Vore sjukt kul! Ska ner till henne i början av augusti, och shit vad jag längtar! ;)

Mamma hämtade mig då igår vid åtta-snåret och sen så tänkte jag gå ut och gå en sväng. Hon skulle liks ner till lena och bertil där det var hålligång, så vi gick tillsammans ner :) Och sen när jag kom hem och precis satt mig ned så ringer telefonen. Marre var tydligen också där och ville att jag skulle kika förbi. Körde singstar med massa andra järvedare (jag förlorar jämt) och satt och pratade. Det var trevligt :)

Och idag så har jag målat den där bänken jag pratade om. Den blev jättefin!!!! :D ska måla en till bänk imorgon.


Kommentarer
nathalie

du kan få komma hem till mig och fixa också ;D hähä



2008-07-14 @ 21:59:08




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback