random

Hade lite fest hemma i lördags, och det var faktiskt grymt roligt!!
Snackade en massa skit och spelade "med andra ord" (VÄRLDENS ROLIGASTE SPEL).
Man bara skriker och lever om typ ;)

Söndags så for vi till banafjäl på julmarknaden där, det var ganska mysigt,
men på tok för mycket folk för min smak.
Det var mysigare förra året, för då var det alldels mörkt när vi var där!
Åh, vad jag gillar julen.
Drack glögg och åt pepparkakor på kvällen också, supermysigt!

Och nu sitter jag här och har nyss haft psykologi. Sista lektionen för terminen, har två nästa år också tror jag. Eller fyra, vet inte :) Men jag satsar på mvg i alla fall, hoppas det går vägen! :)


(Kan förresten gå bra i mina heels nu!!!)

Kommentarer
nathalie

lägg upp en bild på skorna vetja! :D vill se!



Blogg: http://nattanorberg.blogspot.com
2008-12-16 @ 15:32:16




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback