ingen skrivlust

Har inte skrivit på länge eftersom jag helt enkelt inte haft någonting vettigt att skriva. Har inte det nu heller, men tänkte jag kan ju skriva lite ändå så ni vet att jag inte lagt ner ;) Har bara ingen inspiraton just nu. Kanske kommer.

Kan berätta lite om hur helgen var i alla fall!

Fredagen kan beskrivas med ett ord; GALET!
Sjukt rolig kväll, med mycket folk och mycket bus.

Åt trerätters på matkompaniet i lördags, och det var så sjukt gott!
Rekommenderar det, verkligen!
Inte särskilt dyrt, bra service, mysig lokal (på övervåningen) och jättegott.
Om ni ska ut och äta någon gång så tycker jag att ni borde gå dit, för det är toppen!

Hyrde förresten kung fu panda i helgen med. SKITROLIG!
Haha, jag har fasen aldrig nåt dåligt att säga om filmerna jag ser :b
Hyr ju mest bara barnfilmer, men det är ju dom som är roligast! Mycket roligare än en vanlig komedi tycker jag.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback