2008

Har listat några saker som varit bra med 2008.
Kunde inte komma på några fler just nu :b

Årets...

Händelse: Yran.
Helt galet roligt med många crazy minnen. Hoppas att Yran -09 blir minst lika bra.

Uteställe: Framnäs.
Enligt mig det skönaste stället, då man bara kan sitta och chilla och snacka istället för att dansa och sånt.

Spel: Med andra ord.
Superroligt och väldigt högljutt spel. Även om man är på lite dåligt humör så blir man alltid så sjukt glad när man spelar det. Eller i alla fall jag :) Rekommenderas!!

Film: The dark night (surpris!).
Såg den på bio i sommar med Jonte, Angelica och Rasmus. Vi inte sluta prata om hur grym den var under hela bilresan hem!

Konsert: Hellacopters i Umeå.
Sundsvall var också grymt kul, men det var mer röj i Umeå. Det var kul att se Trivium också, men inget klår Hellacopters för mig! :D

Vän: Rosanna!
Hon är kanonbra helt enkelt. Och hon är alltid sig själv, vilket jag uppskattar :)

Nykomling: Sofia.
Väldigt rolig och ärlig tjej som det är roligt att jag fått lära känna närmre :)

Kärlek: Jonathan, såklart!
Visst har det varit upp och ner, men vi vet att vi alltid har varandra, och det känns helt underbart. Jag älskar dig!



Det har inte bara varit bra det här året, även om jag planerade att det skulle bli det.
Har blivit ovän med människor jag absolut inte velat, gjort många misstag och sårat fler än en.
Men man lärde sig väl någonting av det med! :)


Jag hoppas på ett nytt och fräschare år med många skratt tillsammans med goda vänner, och förhoppningsvis minnen för livet :)


Kommentarer
Sofia

Puss på dig, gumman! Du är en himla fin vän :)



Blogg: http://sofiathomasson.blogspot.com
2008-12-31 @ 15:41:42
Rossi

vackrare vän än dig får man leta efter.



2009-01-01 @ 18:27:55




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback