spontan ferre

Det går bra med vårat företag nu alltså. Fan va najs :)
Och igår så var jag och emelie på skolan och chillade, så kom elias och gav oss fribiljetter till plattan. Why not tänkte vi. Så det blev en liten impulskväll med henne och jennie som började hemma hos mig. Sen drog  vi in på plattan där jag hittade en massa trevligt folk och goda drinkar!
Och natalie hade rätt, dooleys med mjölk - fan va gott! :P även fast jag tyckte den var konstig först^^

Dock så vaknade jag idag och var så jävla bakis. Aldrig varit så bakis alltså. Var full till typ tre idag. Lame! Plus att jag jobbade vid ett också!  haha hade glömt att jag skulle göra det. Men det gick nog bra ändå :) även fast jag ville spy hela tiden typ hahhaha! fail :D

Nu är jag hos jonte och myser och vi ska snart käka!
Och ikväll ska vi bara käka godis och chilla med nån film. Känns skönt!

Kommentarer
natta

ja, visst hade jag! grymt gott! :) va kul å se er! :D



Blogg: http://nattan.blogg.se/
2008-08-30 @ 18:06:08




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback