skola imorgon

Okej, imorgon så börjar skolan. Jag tycker faktiskt att det känns riktigt kul. Men jag får sån jäkla panik då jag tänker på praktik och projektarbete. VILL INTE! :(
Men hur som, så ska det bli roligt att träffa alla och få lite struktur på vardagen. Jag har ju inte jobbat i sommar eller nåt, så det känns som att jag är nöjd på sommarlov nu. Första gången jag känner så. I vanliga fall, innan fösta skoldagen, har jag värsta panikångesten och typ grinar när jag ska gå och lägga mig :P hehe men nu känns det bara skönt. 



Och mina naglar är paj!
Dom är så himla fula, bara skivar sig och håller på. Så nu sen nån/några(?) veckor tillbaka så käkar jag Silica och dricker litervis med mjölk. Hoppas dom repar sig snart :)  




OCH IKVÄLL ÄR DET DEXTER!!!!!!!!!!!!!!!!!   TJOHO :D


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback