new exclusive lol design

haha gjorde om bloggen nu på fem min X)
jag vet att det är rätt fail men jag ska fixa den ordentligt när jag orkar :D

Jag köpte ett par svarta chinos igår, bytte dom idag mot ett par som var längre :) och så fick jag tröjan ja köpt från stina idag med. Den var najs! :)
Sen så körde jag lite med pappa, har aldrig gjort det förut. Men han tyckte att jag var duktig, det var kul! Förutom att jag sitter och spänner mig hela tiden, haha. Det säger mamma med. Får väl lära mig slappna av :D

Ska sova snart tror jag. bara för att jag somnar  ca 12-01 typ jämt :)

Kommentarer
Rossi

jag tycker din blogg blev söt som attans:)



2008-08-27 @ 23:28:59
Lovisa

den blev skit snygg! min ser så vanlig ut på något sätt. Måste klura ut något snyggt, men som sagt din blev skit snygg



Blogg: http://viewsoflife.blogg.se/
2008-08-29 @ 10:26:28




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback