Lördag!

Häromdan så bakade jag chocolate chip cookies och white chocolate chip ginger cookies. Det blev grymt gott :D hehe, fick ju Leila Lindholms bakbok när jag fyllde år. Alltså shit vilka recept det finns i den <3 haha.
Och så skulle jag klippa pappa idag. Det gick väl bra, skulle bara snagga han. Och sen är han så himla dum att han tyckte sig se ett hårstrå framme på huvet, så han ställer sig vid spegeln och ska själv rätta till det, även fast det är bra som det är. Eh ja, jag kan ju säga att det ser ut som han har en landningsbana på huvvet. Han visste tydligen inte åt vilket håll man skulle använda den. Haha XD
Jo och förresten, förutom dum så är min pappa häftig också. Han fångade två tjuvar som höll på att bryta sig in i hans lastbil i stockholm (H)

Jag köpte ett par nya converse igår också, eftersom det var halva priset på dem på crispin. Men sen när jag kom hem så var en typ missfärgad, nästan gul :S Men som tur var så gav dom bara mig ett par nya, ännu finare :)

Sen vann jag min första auktion igår på tradera, en t-shirt. Haha och sen så inser jag att det var Stina som sålde den. haha, hur stor är chansen liksom? XD
Och så la jag ut min första auktion igår med, en cover all mix från make up store. Redan två bud! ;)

Och så ikväll så är det partaj hos jennifer som fyllt arton! :D Det blir nog kul :)


Nu är det mat! Hejs!


Kommentarer
Emma

Du har en cool fader anna:) !



Blogg: http://lyricsbyemma.blogg.se/
2008-08-17 @ 13:47:51
nathalie

du verkar vara en person som gillar att baka :) och prova nya recept dessutom.. för min del har de blivit kladdkaka och sommarkaka hela sommaren :D haha



Blogg: http://nattan.blogg.se/
2008-08-17 @ 21:28:54
Anna

hehe ja det är jag verkligen. vad är sommarkaka? :) lät gott i alla fall!



Blogg: http://blackwell.blogg.se/
2008-08-19 @ 23:39:56
Emelie

Åh, jag vill också ha hennes bok! :D mums



Blogg: http://emeliegranqvist.blogspot.com
2008-08-23 @ 08:52:18




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback