where the white boys dance

Relativt bra dag idag, har faktiskt jobbat i skolan idag. Började att skriva på mitt CV och skrev ner lite grann till taluppgiften vi har i tala och presentera. Jag ska hålla ett tal om Födelsedagsfirandets historia, pretty lame haha. Jag började även om från scratch med min hemsida. Förut var den vit med lite pastelliga färger och roliga former, men jag tyckte den kändes för oseriös så jag gjorde en ny. Denna gång med lite mer sofistikerade drag. Jag kommer nog att länka till den när den är klar.

Efter skolan så var egentligen tanken att jag skulle hjälpa jonathan att färga hans hår (blondt), men så blev det inte för jag var tvungen att jobba. Sorry jonte. Det gick i alla fall bra att jobba, hittade en cool tjej att intervjua och som gjorde sig väldigt bra på bild. Laddar dock inte upp en bild på henne, för jag har inte frågat henne om det är okej.

Och nyss så gjorde jag världens mumsigaste sallader, en med sallad mm. och vattenmelon, så gott! Och så gjorde jag lite avokado med salladsost.

 <-- gott!

och nu snart så ska jag sätta igång att motvilligt göra historia. Och om jag hinner kommer jag att plugga lite inför svenskaprovet på fredag. Och kanske till och med fundera lite inför den nya fotouppgiften där vi ska illustrera ordet Spröd. Jag menar.. fy fan vad svårt det kommer bli. Vad fasen är spröd förnåt? haha nej, vi får hoppas det går bra.

hejs!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback