Saturday night

Okej, bloggen har varit död ett tag så jag har inte kunnat skriva nåt. Men nu så.

Lördagskvällen spenderades med metalpojken, aka jocke. Vi kollade på två bajsdåliga filmer, "beer league" var helt patetisk (dock rolig ibland) och "my boss's daughter" var helt sjukt irriterande. Men det var en bra kväll ändå, aldrig tråkigt med jocke inte. Vi spelade guitarhero också, och han blev ägd!! på meduim i alla fall :) Han punade mig på hard dock, men jag ska träna som fan så ska vi ta en rematch. Plus att vi åt morötter och snackade som fan. trevligt, trevligt.

Kommentarer
Jocke

Jävla skitfilmer.....men du komma aldrig puna mig på gh!



2008-04-03 @ 21:54:06
Anna

jo som fan att jag ska! :D



Blogg: http://blackwell.blogg.se/
2008-04-03 @ 22:02:36




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback