Maybe you thought that it was all pretend

Idag har varit riktigt skönt. Gick och tog en fika med helena, jonte och anton efter skolan, det var kul :) dom är kul!! Sen gjorde vi stan en sväng. Och jag har tittat på en kofta på cubus som kostade 199 :- som jag ville ha. Och sen nu idag när jag gick in dit så kostar dom 99 :- styck :D gissa hur glad jag blev då? Eftersom jag har total brist på koftor så köpte jag tre stycken. Basic-plagg är alltid bra att ha, och särskilt till så bra pris :)



jag vet, kass bild men spela roll :D

image32


Men lite kackig har dagen varit ändå. Fan mår jätteilla nu och kunde knappt få i mig en halv tortilla till maten :/ väldigt jobbigt. Och så gör handen ont. Men  vafan,  inte  ska  man väl  klaga.  Hoppas bara jag mår bättre till ikväll för då har jag planerat att äta popcorn. Haha.

Puss!

Kommentarer
natta

alltid najs med lite rea :)



2008-04-12 @ 14:39:55
helena

fikat var great! :D



2008-04-12 @ 15:24:13




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback