Great day

Idag har varit en kung dag! Det är världens bästa väder ute och jag har utan tvekan världens bästa kompisar. Jag tror inte att det kan bli bättre än så faktiskt.
Började med grafiskt på morgonen, fast det var väl ingen höjdare direkt. Sitta och vectorisera blir rätt så jobbigt i längden. Och efter det så var det idrott som gällde, och det var rikigt kul. Basket + innebandy. Jag suger på båda sporterna och jag råkade nog göra så att nåt stygn gick upp. Men vafan, det är sånt man får ta haha. Det var kul i alla fall, för vi vann hela tin :D

Och sen; sesamnuggets till lunch! åh,gott. Och sen var det mest chill hela dagen, gjorde inte särskilt mycket.
Och efter skolan så drog jag, jonte, helena, anton och rosanna på lundbergs och fikade i några timmar. Totalmysigt! Förutom att jonte kasta ner min kaka på golvet haha. Jävla unge.

Nu så ska jag göra tala & presentera läxor om al gore och födelsedagsfirande.


image35

slänger in en bild på katta också för att hon är så söt! loveu!
puss!

Kommentarer
jonathan

Jamen det var ju itne meningen det med kakan förlåt :(



2008-04-15 @ 20:08:48




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback