Cupids Victim

Har inte uppdaterat på länge känner jag.  Men de två senaste dagarna har varit fulla av sol och vänner i hamnen. Så jäkla skönt och roligt vi har haft det. Igår satt vi där i flera timmar och spelade hänga gubbe och bara snackade - helt underbart. Jag lyckades till och med få mig en bränna. Var röd som en kräfta igår, men nu så är jag (lite) brun :)

Efter allt mys och sol så for jag hem och käkade. Och sen vidare till min kära kusin som jag inte träffat på hur länge som helst. Det var skönt att få snacka med henne, och så hade vi jävligt roligt som vanligt. Söp till lite grann och drog ut på stan, haha. Alltid lika kul med henne. Sen drog vi till max där jag träffade jonte och marias kevin som kom dit efter att han hade slutat jobbet, trevlig kille :)
Hela dagen och kvällen var bäst! Alla mina vänner är bäst, AH ÄLSKAR ER! :D

Och nu på morgonen har jag och jonte varit ute och tagit en lång skogspromenad och så snart ska vi gå till stan och hyra film. Och så har jag hjälpt honom att fixa sin blogg, kolla den vet jag: http://ennevehat.blogg.se

Och ikväll vettefasen vad jag ska hitta på. Får väl se. Popcorn kanske... <3 haha

puss!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback