Blondie

Färgade jontes hår idag eftersom jag inte hade tid igår. Det blev skitsnyggt faktiskt, väldigt blondt. Det är lite Billy Idol över honom nu, och det gillar ju vi på media haha. Och så bakade vi sega chokladrutor, jättegott! Hann dock inte ta en bild på jonte innan han for. Men det kommer, kanske imorgon.
Här är i alla fall en bild på chokladrutor. Det är en google-bild, men våra såg ut såhär. Orkar inte knäppa en egen bild, för jag är lat idag.

image22

Ja dagen i övrigt har väl varit rätt chill, som vanligt. Förutom att min hemsida failade big time. Jag hade skrivit värsta mycket, och på engelska dessutom. Och så när jag ska spara så går det inte! Dåligt lesst då, fy fan. Men jag hoppas att den har en backup-fil. Annars blir jag arg.

Ja, och less blir jag på människor som inte kan hålla fast vid sina principer utan ger upp efter typ nån månad. Jag lollar. Men fine, vill man ha det så, så varsågod.
Nu ska jag ta och plugga till svenskaprovet imorrn. Lär ska vara bus-enkelt, men bäst att plugga ändå.

hoj!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback