BAJS

Okej.. har nyss haft historiaprovet. Det gick åt helvete kan jag meddela. Har rå-pluggat 3 dagar nu (det är väldigt mycket för att vara jag) men ändå gick det inte bra. Jag är så jävla besviken på mig själv nu. Jävla satan också.

Jaja, jag ska fota limelights glasstest senare idag i alla fall, det kan jag ju inte klaga över. Det blir nog roligt hoppas jag. Och sen ska jag övningsköra för första gången (HAHA). Det lär ju gå som det går. Ni får update sen om hur det gick ;)

Igår var i alla fall en lika härlig dag som det brukar vara, massor av sol och massor av mys. Sista är helt planerat nu, go-mat och fucking åmål. Fan va ös det kommer att vara.
Och så bjöd födelsedagsbarnet ida oss brudar på glass, tack för det! Och hon klarade teoriprovet med, grattis! Samma för emma som också fyllde år. Grattis.
Och så tog jag bort mina stygn från handen. Åtta st. Fy fan vad det gjorde ont!! :D

Nu ska jag gå och göra nåt vettigt (äta en banan).

Hej!



update:

Vi har visst halvdag idag, men nu måste jag ju stanna i stan till typ halv fyra tills jag ska jobba. Ah, vad ska jag hitta på då? Vet inte om det är så jättebra väder att man vill sitta ute typ. 
Jaja, jag slutar nu i alla fall. Kanske ska fara hem ändå. Vi ser väl.

kisses,

Kommentarer
Anonym

AAH va najs att köra hoppas det går bra!!



Blogg: http://idaanaslund.blogspot.com
2008-04-24 @ 10:18:45




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback