sen uppdatering

Har ju så mycket att berätta egentligen, men orkar inte. Haha. Kan dra en liten sammanfattning i alla fall. Rosanna var och hälsade på vilket var jättemysigt och roligt. Sedan har det blivit vin- och spelkväll hos Micke med honom och Sara. Också har jag såklart jobbat en massa. Sen har jag varit i Östersund och träffat mamma & pappa, faster och kusin. Och så har jag och mamma & pappa äntligen bytt bil. Så nu har dom deras tillbaka som jag lånat och jag har fått min och Martins röda pärla. 

Förra söndagen fick jag abstinens efter min kärlek och tog en sväng hem till övik några dagar. Dom dagarna spenderades i stort sett sjuk i sängen. Kul.. I alla fall skönt att få vara hemma och bli omhändertagen när man inte mår bra. Är fortfarande riktigt förkyld men det börjar sakta men säkert gå över. Igår kom Martin och hans kompisar hit för några dagar i backarna och barerna, så igår blev det lite kortspel hos dom. Roligt!

På onsdag åker jag hem till övik igen. Ska nämligen på arbetsintervju, håll tummarna för mig! :) Så är det någon som inte har något bättre för sig på onsdagkväll får man gärna kramas med mig.

Kommentarer
Maria Nyberg

Ååh, onsdag kväll.. Då jobbar ju jag som vanligt :(

Men jag ska hålla tummarna så hårt att de nästan spricker för dig!! Hoppas du får jobbet!

Du får berätta sen all about it :)

Puss!



2012-03-05 @ 20:29:34
Anna

Men, va typiskt! Jag åker inte tillbaka förns på fredag, så kanske vi kan klämma in en fika på torsdag? Om inte du ska plugga eller nåt sånt. Hade ju varit så kul att ses. Puss!



Blogg: http://blackwell.blogg.se/
2012-03-05 @ 21:05:16




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback