it's what we do that got us here

Blev lite spontan utgång igår. Linus fyllde år och det firades med skumpa hos Berra och på olles. Skön kväll! Och idag så fyller fina Lena år, så det blir tårta hos henne ikväll.

Och som vanligt går det snabbt i svängarna.. ;) Imorgon så far jag till Östersund och jobbar. Skulle egentligen jobba i Åre, men har skola på dagen så hinner inte dit. Så det blir ö-sund med chefen istället. Blir där hela helgen. Tror det kommer bli asnice. Bettan (chefen) är världens härligaste så det blir nog skoj! :)



Min nya guns n' roses-tee som jag älskar!

Kommentarer
Josie

Fan vad kul för dig att du får åka runt så mycket och jobba, jävligt bra meriter som sagt! :)



Jag tycker också det är grymt kul att vi utbildar oss till samma sak fast på olika skolor, fan vad vi ska lära av varandra :D! Plus att det kommer bli hur awesome som helst att sticka till Åre och göra en säsong tillsammans ;) wiiiie!



Svar; hehe nä, tränar man och äter bra mat så borde inte "lite" godis då och då göra någon större skada :p jag måste dock jobba på träningsbiten ^^





Blogg: http://thejosie.blogg.se/
2011-03-25 @ 09:53:54




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback