k-kinda busy

Var ute hos Monica i backsjöänget igårkväll, med henne, Jonna och Maria. Blev bjuden på lite grillat och hade väldigt roligt :) I torsdags var jag med Martin och kollade på ca 100 avsnitt av supernatural ;) Fan vad bra det är!!! :D Resten av veckan har jag haft skola och så, inte gjort så mycket. Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, vi får se!



Jag och Jonna skulle kolla i kors. Ingenting jag bemästrar tyvärr.
Men se mina utvidgade närborrar. WOW!

Vi körde en dricklek, här är "Dunken"; Alla häller lite av sin alkohol i en skål,
så får den lyckligt utvalda dricka. Mums?

Kommentarer
Josie

Haha vad söta du och Jonna var! Naaaaw :D



Blogg: http://thejosie.blogg.se/
2010-05-09 @ 20:29:05




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback