you can't talk or walk but I love your leafstalk

Julen har varit jättemysig! Åt god mat och fick awesome julklappar. På juldagen ställde Jennifer och Daniel till med kalas. Var riktigt roligt och tiden bara sprang iväg :) I söndags spelade jag och Martin new super mario bros. (julklapp från lillebror) hela dagen tills jag började jobbet klockan 22. Igår blev jag bjuden på middag, och sedan bar det av till sliperiet med Jennifer och Marre för att kolla på när grabbarna spelade. Idag har jag gjort stan lite, spelat mario och jobbat!

Var en riktigt otrevlig gubbe (60+) som spelade med mig ikväll. Han trodde jag snott marker av honom (vilket jag såklart inte hade) så det blev ett jävla liv. Största bråket jag någonsin haft vid spelbordet, och tro mig, jag har haft många. Har aldrig skrikit så mycket på någon förutom typ.. mamma när jag var 14 och pubertal, haha. Inte heller har någon skrikit sådär åt mig. Han gav verkligen aldrig upp, blev faktiskt rädd ett tag att han skulle bli våldsam. Fanns inga vakter ikväll heller, men som tur var kom några snälla killar till undsättning och drog bort honom från bordet & skällde ut honom ordentligt och sa att en man i hans ålder minsann borde ha mer vett än att stå och skrika på en liten tjej.

Anyways.. nu ska jag sova! Här har ni några bilder från juldagen.






Kommentarer
Jonna

men ååh vad fina ni är gummaaan ! saknar dig och rosanna så mycket <3



Blogg: http://chiqasplace.blogg.se/
2010-12-29 @ 13:59:53




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback