fest

Igår så blev det lite spontan fest som började på jonnas balkong med gott vin och härliga brudar! Sedan gick vi till o'learys, tydligen i rätt ögonblick. När vi kom dit var det bara att gå in, men efter en liten stund var det världens kö, och de stängde till och med insläppet ett tag. Alltså var det grymt mycket folk :P Det var roligt att träffa lite människor, men jag tycker det blev på tok för mycket folk, så någon gång vid ett så blev det pizza på kebab city (DYYYRT). Men hur som helst så hade jag en grymt rolig kväll!

Haha, partyparty!





Såhär dagen efter så har jag mått toppen, inge bakis för fem öre. For på Örnexpo med jonte en sväng, köpte ingenting, utan bara svor över alla människor som var där. Nu så borde jag göra lite läxa, men jag tror bestämt att comedy central väntar. Och förresten, kattungarna har öppnat ögonen! SÅ SÖTAAAAA!


Kommentarer
Karin

Inte allt för fin bild på mig :O



2009-05-22 @ 10:09:44




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback