tisdag

Har inte skrivit på länge nu. Har inte riktigt haft tid.
Men jag kan väl berätta lite kortfattat om vad som hänt de senaste dagarna.


  •  Jag har köpt en balklänning.
    Den är svart, tub, och har silverpärlor på sig.

  • I fredags var jag med rosanna, vi drack vin och
    hade det väldans kul.

  • I lördags for jag till östersund på 30-årskalas.
    Det är verkligen skitdrygt att köra långa sträckor.
    Men på vägen hem fick pappa köra. Jag sov!

  • På söndag var jag med jonathan.

  • Igår var dagens höjdpunkt då ida fastnat med bilen
    och vi var typ 10 pers som fick hjälpa henne :P




Idag ska jag på blodgivarcentralen.
Sen jobba.
Sedan vidare till ett annat jobb.







SLUT!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback