torsdag

Ganska slapp dag idag, har inte direkt hänt så mycket. Suttit och garvat och snackat skit med tjejerna mest. Sen har vi lyckats få till en logga till vårat företag. Emelie som gjorde den :)

Sen så jobbade jag lite grann på skolan, med sofia och marielle. Det gick helt okej, förutom att kill-panelen inte var så kul att fota, värsta seriösa^^. Det var alltså en tjej- och en kill-panel som diskuterade typ sex och kärlek och grejer.

Jag jobbade ju som sagt igår också, gjorde en grafiskt grej, men fick veta nyss att dom inte skulle använda den för den passade inte som dom tänkt. Känns surt, men jag får ju betalt i alla fall :P


Hade tänkt att gå ut i helgen, men jag har ju faktiskt varit ute två helger i rad, förra helgen vart ju tillochmed tvådagars. Så jag känner att jag skippar den här helgen :) drar ut till skede och myser med killen min istället! :* Kanoners


Kommentarer
lovisa

åh vad myisgt :) ni är så söta tillsammans :)



Blogg: http://viewsoflife.blogg.se/
2008-09-11 @ 19:04:21




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback