Som offerlamm i fållan till slakt, till förnedring i scenljusets prakt

Igår var skitkul! Även fast det inte verkade som att det skulle bli det, eftersom vissa är typ... konstiga som fan. haha.
Men vi åt och drack gott, och spelade "med andra ord" som var riktigt kul. Och så satt vi och snacka och myste och hade allmänt jäkla kul.
Nä brudar, det var riktigt mysigt. Vi får göra om det snart ;)
Sen så for jag, helena och rosanna in till danne i gullänget, vi fick skjuts av jennies mamma, tack tack. Där var vi de enda tjejerna, men det var ju inte fy skam det heller. Nej förresten, dannes mamma var ju också närvarande. Så himla söt mamma!! :D Efter det så drog vi in till stan och öste vidare, träffade maria och kevin och drog på max och käkade ett klassiskt green-mål.
Kul kväll, som fan. tack för det


Och idag har jag övningskört för första gången (äntligen). DET GICK SKITBRA! Jag hittade dragläget på en gång och körde runt och svängde lite hit och dit, och kunde till och med lägga i tvåan. Fan va nöjd jag är, haha!


Kommentarer
natta

japp, de va en kul kväll :) ..visst sa du nåt om nån fest på lördag? :)



2008-05-01 @ 19:33:02
Anna

ja men precis. Kom dit vettja! :D kanotcentralen var det. du kan ju ta med nån kompis om du vill :)



Blogg: http://blackwell.blogg.se/
2008-05-02 @ 00:29:06
emelie

det var jätteroligt och trevligt anna, det måste vi verkligen göra om! :D



Blogg: http://emeliegranqvist.blogspot.com
2008-05-02 @ 13:34:03




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback