I feel good

Vilken sjukt bra helg jag haft! Behandlingar och jobb i fredags. På lördag tränade jag och efter det tog jag med mig min fina fröken Nyberg på fest hos Berra. Sen blev det harrys och sen tillbaks till Berra. Sjukt kul hade vi :D Igår for vi (jag, martin, ramona, jimmy, emma) och köpte pizza och drog hem till Berra som var bakis och nog egentligen bara ville döda oss, haha. Kollade på en fyratimmars skräckis, Rose red, som var riktigt bra.

Nu har jag nyss kommit hem från Skule. Har varit och åkt slalom med Martin, Berra och Jimmy. Var riktigt roligt, och grymt skönt väder. Ikväll blir det gratisbio på folkan. The Cove är det som visas, har sett fram emot den så jag hoppas den är bra :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback