you don't really wanna mess with me tonight

Hemma efter en awesome roadtrip till birsta och IKEA. Köpte lite småsaker till den dagen jag flyttar samt lite kläder. Och skor. Underbara skor! Grym dag var det i alla fall, trots att det imorse verkade som att vi knappt skulle kunna komma iväg på grund av snön. Men så fort vi lämnat Ö-vik var vägarna körbara och till och med solen lyste :) 


Kunde fasen inte somna när jag kom hem från jobbet igår, så jag lyckades få ca en timmes sömn. Jag är så trött att jag kan dö. Men icke! Här ska pluggas hela natten lång. Skulle visst ha möte om grupparbete imorrn.. har såklart inte ens börjat med det jag skulle gjort.


Kommentarer
Josie

Fan vad kul med IKEA! Snygga ni var meeeee



Blogg: http://th
2011-01-10 @ 14:57:58




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback