blodgivare

Idag så blev Anna Persson blodgivare! Då får jag lämna blod tre gånger om året. Funderar på att lämna plasma också, vilket man får göra var 14:de dag. Så, idag har jag gjort en god gärning! :)

Det blev inget jobb på limelight idag, utan det blir imorgon. Så nu sitter jag och väntar på att det ska bli mat, och sedan ska jag iväg på möte! Imorgon är förresten friluftsdag :D Så då ska hela klassen till Sofie på nötbolandet och grilla och åka stjärtlapp! Tror att det kommer bli himla kul. Men smart som jag är så har jag bokat in en körlektion halv åtta på morgonen... så det blir ingen sovmorgon för min del, haha.



Bakade förresten supergoda cupcakes förra veckan.  De är som morotskaka fast i cupcake-form och med valnötter i. Och limefrosting. Verkligen as-goda om jag får säga det själv!
(Det är inget mini-hjärna som ligger på den, utan en valnöt).


Kommentarer
Lovisa

hej :))

kolla gärna upp med johan om du kan ha halkis den 4, vill ju inte åka själv. :P

och tack :))



Blogg: http://viewsoflife.blogg.se/
2009-02-24 @ 16:46:54




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback