tisdag

Jag är så himla taggad på att fara hem. Börja på nya jobbet, hitta en lägenhet och flytta ihop med min fina.
Vill hem nuuu!

Ska dock försöka ta vara på tiden som är kvar i Åre så mycket som möjligt. Det jag kommer sakna mest tror jag, förutom mina vänner, är att ha 50 meter till gymmet. Har nog aldrig tränat så mycket i mitt liv som jag gör nu. Känns verkligen toppen. Hoppas jag lyckas fortsätta men den här livsstilen när jag kommer hem. 



Har precis ätit denna superfrulle och ska nu ner till gymmet för att köra hård bålträning!
Sen tänker jag välförtjänt ta ett dopp i bubbelpoolen. Puss!

Kommentarer
Maria N

Vi är också taggad på att du kommer hem! Du är så välkommen så! ;)



2012-03-21 @ 02:39:33
Maria N

Vi är också taggad på att du kommer hem! Du är så välkommen så! ;)



2012-03-21 @ 02:39:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback