jobb

Igår och i måndags jobbade jag på Trillevallens högfjällshotell med att städa och bädda sängar. Simpelt arbete men jobbigt i längden. Stället ligger i alla fall mitt ute i ingenstans och känns som en exakt kopia av hotellet i the shining. I måndags när jag var där var det storm. Var helt säker på att ett träd skulle välta över vägen så vi inte kunde ta oss därifrån, sen skulle allt bli som en skräckfilm. Haha, skitläskigt ställe. Skulle aldrig övernatta där frivilligt.

Den här helgen består mest bara av jobb. 6 pass på 4 dagar. Men hinner med lite träning däremellan också. Har ju så förbenat ont i ryggen, så då är det väl bra man rör på sig har jag hört :)



Rummen är inte så läskiga dock. Rätt mysiga!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback