lördag

Hade en sån knasig dag igår. Började med att jag försov mig och vaknade en kvart innan jag skulle vara på jobbet. Hann som tur var i tid ändå. På lunchen skulle jag gå till Ica och handla nåt att äta. En promenad på ca 200 m. Det var då full snöstorm ute och snöflingorna var stora som cornflakes. Och det allra bästa är ju att det var blötsnö. När jag kom tillbaka till jobbet fick jag lov att VRIDA UR mina leggings. Så blöt var jag. Helt sjukt!

Lite senare på dagen skulle jag gå ut och städa undan lite skräp på en balkong. Stängde balkongdörren eftersom det blåste så mycket. Tror ni den gick i baklås eller? Såklart. Fick lov att klättra ner och plumsa mig genom snön, runt huset för att komma in igen. Undra vad dom som såg mig tänkte!?! Haha.

På kvällen jobbade jag på Tott, där det var sjukt mycket folk. MEN TYP INGEN SOM SPELADE!?!? Helt stört. Har aldrig varit med om nåt liknande. Måste ha luktat sjukt äckligt eller sett riktigt ful ut! Eller så var folk alldeles för nyktra för att spela.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback