hunger games

Intervjun kändes skitbra, så nu är det bara att vänta och se! Igårkväll blev det en kaffe och lite surr med Rosanna, riktigt trevligt. Nyss blev det fika igen, fast med chefen Mattias. Sjukt länge sen vi sågs, så hade mycket att prata om. Kul! Ikväll kommer Martin hem så då blir det pusskalas. Sedan vet jag inte om jag åker till Åre imorgon eller nästa vecka, sitter och väntar på besked. 

I övrigt så är jag bara så jävla taggad på the hunger games. Har sett alla trailers och klipp fler gånger än jag kan räkna. Nu är det inte länge kvar! Har inte läst sista boken än, men vet att den ligger i brevlådan hemma i Åre och väntar på mig just nu. Vill läsa den nuuuu! En av de bästa bokserierna ever.



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback