hate

Folket som bor här är verkligen idioter, hela högen. De allra flesta i stort sett hatar mig, bara för att jag vågar stå upp för mig själv och vad jag tycker. Jag tolererar inte att de bjuder in sig själva till fest hos oss (bara för att vi har bästa soffan) och sedan aldrig städar upp efter sig själva. I förrgår när vi kom hem från jobbet låg det glassplitter och öl/vin över hela golvet. Vem städar inte upp sånt!?!?! De är så omogna att det finns inte. De har till och med tagit ur mig ur facebookgruppen vi har. Man kan inte göra annat än att rycka på axlarna och skratta. 

Jag är så glad att jag har mina vänner hemma. Det finns inga bättre än er. Puss! 





Vem vill inte sätta sig och äta frukost i det här köket?




Kommentarer
Rosie

<3



2012-01-30 @ 21:30:11
Maria Nyberg

<3



2012-01-31 @ 20:15:18




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback