aaaaaaaaaaaajjjj


Hade fest här hemma igår. Kom en jäävla massa folk. Aldrig sett så mycket skor i hallen förut, och ändå har vi fest ganska ofta. Haha! Var rätt så kul i alla fall. Drog på Dippan och dansade. Det var roligt ända tills jag fick en fet jäkla glidtackling bakifrån, så jag föll och slog bakhuvet. Tack för den hjärnskakningen! Fy fan :( Har inte gjort annat än att vila på hela dagen. Har sjukt ont och mår illa så in i helvete. Att man alltid ska lyckas... 

Skulle egentligen jobba ikväll. Men att sitta med hjärnskakning på en nattklubb full med människor och hög musik känns inte alls lockande. Tur Josefin var snäll och kunde byta pass! Blir bara till att vila, så att det kan gå över nån jävla gång.

Sist jag var på Dippan råkade jag slå ut en tandflisa också. Vad vill det stället mig? :(

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback